Omklädningsrum – Hjälp behövs den 13 december

7 dec

Hej alla,

Vi behöver er hjälp med det sista arbetet i vårt omklädningsrum. Lördagen den 13 december från klockan 9, tänker vi samlas och hjälpas åt för att hinna så mycket som möjligt när många föräldrar ändå är på plats för slingan. Man stannar så länge man kan. 

Arbetsuppgifter som behöver göras:

Överbliven inredning / gamla utrymmen

Gå igenom och organisera överbliven inredning från de gamla utrymmena.

Släng sådant som inte ska användas.

Det ligger mycket under läktaren där det tidigare omklädningsrummet fanns.

Barackerna

Sätta lister/foder på insidan av dörren.

Montera täckbrädor tak/vägg i det lilla utrymmet.

Eventuella ytterligare lister i det lilla utrymmet.

Sätta upp rullgardiner/insynsskydd vid behov.

Ställa i ordning inredningen i stora rummet när golvet är klart.

Inreda det lilla rummet.

Hjälpa till med städning runt barackerna.

Köra iväg skräp till tippen med gallersläpet som står på plats. Det är just nu fullt med bl.a. emballage som suttit runt inredning.

Det viktigaste på lördag är att ställa i ordning inredning och städa av runtomkring på utsidan. 

Tack på förhand till alla som kan bidra med tid och engagemang!

Vänliga hälsningar, Styrelsen!