LUCIA

7 dec

Söndagen den 14 december åker vi luciatåg i första hockeypausen.
Matchen börjar 16:00 som också är vår samlingstid (återkommer om plats).
Gäller åkarna i grupp 1, 2, 3, 4, 5 och 6.

Vi kommer att ha träning två gånger och jag ser gärna att man närvara på båda (men minst ett av tillfällena om man ska vara med på hockeyn).

Torsdag 11/12 16:30-16:50
Fredag 12/12 16:30-16:45

Klädsel:
*Vitt lusselinne med 5 cm brett rött band i midjan som knyts över vänster ben. Tänk på att det är svårt att åka i för långt linne så hellre lite kort. Ha gärna något under linnet så ni inte fryser.
*Vitt batteri ljus i handen.
*Vitt levande ljus för de som går i grupp 1, 2, 3 och har fyllt 10år. VALFRITT! (man ska känna sig säker!!)
*Tomtar och pepparkakor är också välkomna
ABSOLUT INGET GLITTER!

Hjälm är valfritt 🙂

med reservation för ändringar..