Vi har tidigare gått ut med informationen att vi kommer kalla till ett extra årsmöte detta på grund av att vi inte har klart föreningslicensen för innevarande säsong. Vi behöver alla hjälpas åt för våra åkare och klubbens framtid.
Torsdagen den 16 oktober kl 18.30, kallar vi till extra årsmöte i Parskolans matsal.
Punkter som gäller för mötet.
- Val av ordförande 25/26
- Val av suppleant 25/26
- Val av valberedning 2 stycken25/26
Vi ser gärna att man försöker prioritera och närvara vid detta möte.