Schemat ligger nu under fliken Träning. -Schema HT 2025-
Det är fortfarande lite preliminärt.
Vissa pass är markerade med *, detta behöver ni inte bry er om i nuläget.
Jag försöker jobba fram ett lite annorlunda upplägg för att försöka ge åkarna möjlighet att träna lite mer enligt önskemål (gäller främst grupp 1-4). I vissa grupper är det stor skillnad i önskan om antal träningar. Detta innebära då även att det kan bli förändringar i avgifterna.
Det jobbas på för fullt med att lösa allt som behöver “justeras”.
Så fort allt är klart meddelas ni här på hemsidan.