Klubben behöver hjälp!

23 mar

Hej!

Vi har dels fått ett erbjudande från NP Nilsson att vara med på deras nästa event genom att sälja korv.

Datum: 23/4

Tid: 15-18

Finns det någon som kan tänka sig att ställa upp? Vi har varit i kontakt med Kafeteriakommitteen men de har inte möjlighet att dra i det denna gången. Uppgiften innebär att handla, förbereda och sälja. Vi behöver svar senast torsdag 26/3 annars får vi säga pass på denna.

Sen har vi även fått i uppdrag av ishallsföreningen att hjälpa till med bemanning på Valborg  30/4. Vår förfrågan gäller främst om vi kan bemanna en station med ansiktsmålning men känner man att det inte är ens grej finns det säkert annat att hjälpa till med. Det viktiga är att vi i OKK är med och hjälper till då ishallsföreningens arbete direkt påverkar vår möjlighet att fortsätta vår verksamhet.

Har ni möjlighet att ställa upp någon av dagarna skicka ett mejl till styrelsen@osbykk.nu