Inbjudan till Kickoff

25 aug

Hej alla åkare och föräldrar!

Nu är säsongen äntligen tillbaka, och vi vill starta igång den tillsammans med en kickoff fylld av gemenskap, mat och lite säsongsinformation.

Plats: Parkskolan – hemkunskapssalen (för matlagning) och matsalen (för gemensam måltid)

Datum: Söndag 7 september Gäller för: Grupp 1 till 6 (inte skridskoskolan)

Program:

  • 15.00 – Åkarna samlas i hemkunskapssalen för att laga tacos och fika tillsammans.
  • 16.30 – Föräldrarna ansluter. Vi äter tacos och fikar tillsammans i matsalen.

Utöver maten gör vi en liten bytardag, så ta gärna med kläder eller utrustning ni vill sälja eller byta med andra i klubben. Vi kommer även gå igenom lite praktiskt inför den kommande säsongen. Vår förhoppning är att detta blir ett trevligt tillfälle för både åkare och föräldrar att lära känna varandra bättre, och att vi kan stärka gemenskapen i klubben ännu mer.

För att vi ska kunna planera behöver vi er anmälan senast fredagen den 5 september. I anmälan skriver ni:

  • eventuella allergier
  • hur många som kommer (barn respektive vuxna)

Anmälan skickas till: styrelsen@osbykk.nu

Varmt välkomna – vi ser fram emot att träffa er alla!

Hälsningar Osby konståkningsklubb.