Detta schema gäller endast v38.
Det krävs mycket känn, kläm och funderande för att få till ett schema som fungerar för så många som möjligt (det är tyvärr omöjligt att tillgodose allas önskemål).
Det ser ut att bli följande dagar med träning även under säsongen (kan bli små justeringar)
Morgon träning samt lördagar tillkommer.
Vi använder omklädningsrummen som är nere vid vaktmästaren.
Tänk på att vi har inte obegränsat med tid i omklädningsrummet. Efter avslutad träning är det okej att stretcha i omklädningsrummet. Vill man däremot åka på lilla banan så behöver man ta ut sina saker så att de som ska träna efter får tid och plats att byta om.
Måndag
15:00-15:45 Gr 3 FYS (de som slutar skolan 15:30 får gärna vara med på den sena fysen med gr 1, 2)
16:00-16,50 Gr 3
16,50-17,45 Gr 1, 2
17:50-18:40 Gr 1, 2 FYS
Tisdag
15:15-16:05 Gr 3 +STRETCH (med tränare. Är man på isen så är man med på stretch)
16,05-16,55 Gr 4, 5 +STRETCH (med tränare. Är man på isen så är man med på stretch)
16,55-17,45 Gr 6, Konståkningsskolan
18:00-18,50 Gr 1, 2 +STRETCH
Onsdag
15,00-15,50 Gr 1 A
15:50-16:40 Gr 3, 4
16,55-17,45 Gr 1, 2
17:55-18:45 Gr 1, 2 FYS
Torsdag
16,00-16,50 Gr 5, 6
16,50-17,45 Gr 1, 2
21,10-ca22,00 Gr 1A
Fredag
Hockey cup, vi har ingen is
Lördag
Hockey cup, vi har ingen is
Söndag
Hockey cup18:35-19:30 Gr 1 INSTÄLLD! isen ska återställas efter cup…
TÄVLING VECKA 38:
System 3 i Mörrum
Karin följer med som tränare