Nu är det dags att anmäla sig till säsongen 25-26.
För att vi ska kunna planera vår verksamhet på bästa sätt behöver vi lite information från er.
Klicka på länken och anmäl er.
Även ni som väljer att inte fortsätta i Osby KK får gärna fylla i länken alt maila till Karin eller styrelsen.